четвртак, 5. мај 2011.

Ko o čemu, žene o celulitu...




Kako ga se rešiti ili ga dosta ublažiti  na 5 proverenih načina:


 Guam preparati protiv celulita 

 toplo preporučujem (3900 din).....
Ja sam imala najbolje rezultate upravo sa njihovim toplim blatom od algi (od pola kg).
Pre upotrebe, blato dobro promešati i umasirati u srednjem sloju po površini kože, obući GUAM sauna pantalone ili umotati noge folijom preko blata i pričekati 45 minuta. Nakon toga isprati blato sa kože tuširanjem.
Tretman primeniti dva dana uzastopno, a zatim svaki treći dan.
Pauza nakon desetak tretmana mora biti 20 dana.
Za vreme tretmana s blatom normalno je da se oseća lagano peckanje prvih 15-20 minuta tretmana.
Nije namenjeno koži koja je osetljiva i ima proširene vene i kapilare.
Ne preporučuje se u trudnoći i za vreme dojenja.
Moje drugarice su koristile i neke druge njihove proizvode iz anticelulit linije i bile prezadovoljne, s tim što svako mora da nađe za sebe odgovarajući preparat-
nekima prijaju "hladni anticelulit"- (ko ima kožu koja je osetljiva i ima proširene vene i kapilare),
 dok  meni ,
uvek "topli" preparati imaju jače dejstvo ..







Eveline slim extreme 3d ,anicellulit line



 trenutno koristim, i to opet toplu verziju (borde boje)...
prezadovoljna sam kombinacijom kvaliteta i cene (650din) u DM drogerijama .Nanosi se ujutru i uveče, ne ostavlja mastan ili vlažan trag na odeći! Mnogo je lakši za upotrebu od Guam blata npr.koje je teško isprati iz kade. Nakon mazanja uz naravno blagu masažu oko pola sata traje osećaj vreline i "sagorevanja" celulitnih zona... U početku mi je bilo čudno i malo "strašno" to peckanje ali vremenom se navikneš i sad već ta velika toplina prija. Preparati su poljski i u 2010. su dobili nagradu 
( Prix de Beaute 2010 – for Super-concentrated Modelling Serum for Bust Total Push-up Effect from Slim Extreme 3D line).
http://en.eveline.eu/product/id/2026.THERMO_ACTIVE_Slimming_Serum_Anti-cellulite.html




Bršljan kupka 


100 g listova bršljana se kuva 10 minuta u 1 I vode,
procedi se i ulije u kupku. Zatim uživati u vodi do 20 minuta najviše.
Kupka s rinfuzom bršljana poboljšava  cirkulaciju,
pomaže pri otapanju potkožnih masnih naslaga.
Bršljan (hedera helix) se može naći kao puzavica u vlažnim šumama..
(besplatno još uvek)
Inače, koristi se samo za spoljašnju upotrebu i nikako se ne sme koristiti kao čaj za piće jer je otrovan u tom slučaju.


Kafa talog protiv celulita


Za ovaj "neverovatni" recept saznala sam pre nekoliko godina kada je u nekim novinama  Eli Mekfirson objasnila kako uvek ima savršene noge.. Bila sam u čudu,ali posle malo razmišljanja shvatila sam da sve anticelulit kreme sadrže kofein.. Hm..rekoh,da probam.. Malo je nezgodan izgled kade nakon upotrebe ovog pakovanja, ali je koža izvanredna...
 Talog od kafe pomešajte sa maslinovim uljem tako da dobijete kompaktnu masu. Nju umasirajte na problematična i ciljana mesta. Delove tela na koje ste naneli umotajte folijom i ostavite desetak minuta da odstoji. Za još uspešniji efekat, zagrejte foliju fenom, taman toliko da ona postane topla, a da vas ne ispeče, pa je obavite oko tela, odnosno, na mesta gde ste utrljali soc od kafe. Dok ste umotani u foliju, možete blago da se "dogrevate" fenom, ako vam ne smeta vrućina.
2. varijanta je da malo mlevene kafe u foliji zagrejete . Uđete u kadu što pre, nakvasite noge vodom i odmah nanesete toplu kafu, koja u kontaktu sa vodom, opusti svoju masnoću i onda  masirate nekoliko minuta manuelno delove pod celulitom.
Ostatke taloga sa sebe isperite mlakom vodom i kružnim potezima. Prirodni piling za telo, koji, takođe, pomaže u borbi protiv celulita dobićete ako pomešate talog od kafe ili sveže mlevenu kafu sa krupnom, morskom soli i time istrljate telo. Ovaj piling će doprineti da vaša koža bude još lepša i glatkija, baš kao svila.
Cena kafe  najviša za zadnjih 30 godina , al' ipak jeftinija od Guam proizvoda:))

 Vode popiti(preko2l dnevno)
čaj od lanenih semenki ili nevena


Laneni čaj

- 2-3 kašičice lanenih semenki prelijte sa 3dl vrele vode, ostavite 10-15 minuta i pijte po 1 šolju ujutro i uveče.

Do leta nema jos mnogo,
dok se šorcevi i suknjice  smešškaju...
Neki već pevaju:



5 коментара:

  1. Uvijek sam htjela da probam Guam prearate,ali sam se uvijek dvoumila zbog cijene!Ja koristim Nivea Goodbye Cellulite i veoma sam zadovoljna,ali moram robati ovo sa kafom definitivno:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Guam je zakon! Postoji i toplo blato koje se drzi 15 min. i zove se Rapido, mnogo je dobro, pogotovu ako su uvek u frci sa vremenom.

    ОдговориИзбриши
  3. da guam proizvodi su zaista jako dobri ai porizvodi Somatoline a moja drugarica je prezadovoljna Eveline proizvodima ja ih do sad nisam probala ali si me ti navela da ih probam:-))) OdlicaN POST :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Veliko BRAVO za post,ovakvi saveti nikada nisu na odmet,ma makar i kao preventivni, pogotovo sada pred leto!:-) Moram da kazem, da sam i ja probala pakovanje od kafe,s tim sto sam ga koristila uz masazu, pre tusiranja! U trenutku poboljsava cirkulaciju,oseca se toplota i odlicno je kao piling. Ali ne valja preterivati,jer ovo spada u intenzivne tretmane,a nakon masaze se mogu pojaviti i modrice,zbog abrazivnosti kafe! U svakom slucaju,jako efikasan tretman! Pozdrav!:-)

    ОдговориИзбриши
  5. Čekam hladne dane da isprobam ove zagrevajuće proizvode. Hvala na informacijama!

    ОдговориИзбриши