петак, 4. новембар 2011.

Kupovina na dresslux. com...



Dresslux.com
- španska online prodavnica garderobe
Zašto je ovde preporučujem- -- ZBOG JEFTINOĆE--- koja je nama iz Srbije preko potrebna..
Znate onu žalosnu situaciju kad vam dođu gosti iz inostranstva, pa kad krenete malo sa njima po našim radnjama, pa kad oni počnu da se čude kad vide cene u Srbiji, završavaju bezuspešan šoping rečima - ''koliko je sve kod vas skupo, a mali izbor - neću ništa , sem šljivovice''.. I tako gosti odu sa šljivovicom i tom konstantacijom i vrate se u svoj shoping - raj, gde žive, a vi ostajete da živite sa poznatom , pa sad i njihovom konstantacijom u mislima u shoping - paklu zvanom Srbija, moleći Boga da se  'sveti ' Mišković okane trgovine sa 'nezahvalnim' Srbima i ode u neku drugu državu da tamo hajdukuje i postavlja cene i do 3 puta 'jače' nego van granica (za isti proizvod), pa da onda 'oslobođeni'  kupujemo  po realnim cenama (kao u svetu), pa da se zna šta je rasprodaja, pa da ratifikujemo  Pay Pal, kao sav normalan svet.. 
Kada ??? Kad se država odrekne kolača zvanog PDV... ili kad na vrbi rodi grožđe...
Pompezno su najavili septembar 2011. i još ništa .. Sad kažu da će do kraja godine da reše, 'ajd' da im verujemo, jer šta nam drugo preostaje... bip,bip,biiiiiip

Tako, rekla sam to i sad mi je malo lakše :P

Uživajte u slatkim stvarčicama sa ovog popularnog sajta
napomena - nijedan artikal koji sam stavila ne prelazi 30 evrića, rekoh ja vama, jeftinoća a ima vrlo zanimljivih i lepih stvari










 mnogo više na dresslux.com

6 коментара:

  1. We like the bag so much! We love its color!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Oh, na tvoje reci nista nemam da dodam a ni da oduzmem, stvarno, to je realna slika Srbije. Ma, svi znamo čuveni vic o tome da je PayPal stigao i do nekih nepoznatih amazonskih plemena al' u Srbiju još nije:)
    Posle pogledanih fotki i tvoje napomena dodje mi da placem. Hoćuuuuuuuuu normalan živooooooot:) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Ah taj Pay Pal, vec sam izgubila nadu da ce ikada proraditi kod nas! Meni je Asos tiha patnja, pokupovala bih im pola sajta:)

    ОдговориИзбриши
  4. čak i mi u Bosni imamo PayPal :D a ostalo je sve isto ..razočaravajuće ako ne i gore, vi bar imate radnje poput Zare, Bershke i sl. kod nas je izbor.. jadan. Zato i ja non stop nešto naručujem,ma ovisnik sam pravi :D idem sad check-nuti ovu stranicu.

    ОдговориИзбриши
  5. Ima odličnih stvari, ja oduševljena.
    A neka si rekla, i treba :D

    ОдговориИзбриши