уторак, 1. новембар 2011.

Questo è lo stile di Giovanni Maximus....

Rappresentano lo stile di un bambino
  in varie situazioni :)))

... è la mia più grande ispirazione e amore..
...Giovanni  è mio figlio..
Questo è un post di moda divertente
 Godere:)


A sad malo na srpskom - ovo je jedan šaljivi modni post..
Imamo veoma zahvalnog manekena ,koji obuče sve što poželiš,voli da se slika i vrlo je fotogeničan..
Te smo odlučili da predstavimo neke od njegovih outfita u različitim situacijama i u različitim godišnjim dobima...


 
Za skakutanje po krevetu

outfit za šetnju po kraju
za valjanje po snegu
letnji gradski look za bleju po kafićima




Za izlet i piknik








 Za crkve i venčanja

 Za rodjendanske žurke

 Za šoping
 
Za ulogu domaćina kad slavimo

 Za razne performanse

 Za razne svečane prilike kad je neophodna kravata

Za odlazak u poštu i banku

 Za park

casual summer outfit kad hranim golubove


 Za letnje šeme i maskarade

 Za putovanja

 Za ispijanje kafe

 Za trening

 Za jesenje dvorišne aktivnosti


Izmamio sam vam osmeh na lice..jupi!!
-a to je i bio cilj:))
...meni to polazi za rukom već dve godine...mama i tata se stalno smeju....i oči im se smeju...doduše,ovo već jedino oni razumeju....
..baci,baci,baci..
photo by me

11 коментара:

  1. Ma ne skida nams se osmeh.kako je sladaaaaaak:)Da te podsetim imam ja cerku 2 i po godine;)

    ОдговориИзбриши
  2. Kao da u okicama mogu procitati: kad narastem, bicu opasan (ako vec nisam!)
    Sladak decko!

    ОдговориИзбриши
  3. slatkis :)

    fashionableroad.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slatkis, a jel se buni kad ga oblacis, jel ima da nesto nece? Ja mislim da ce moj hteti samo u trenerici da bude, meni u inat!

    ОдговориИзбриши
  5. mali maneken vam je presladaaaaak.med maliii.slika sa shtiklama je preslatka :)hehehehe

    ОдговориИзбриши
  6. kakav dasa! Od danas sam na blogu i bas ovakav post me docekuje! Divno! Veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши