,,Cipele su bolje od seksa, jer traju duže'',
prva je izgovorila Madona ...
prva je izgovorila Madona ...
Tajanstvena ljubav između žena i cipela je večna misterija, a ormar pun raznovrsne obuće san je svake žene. Kažu da kupovina cipela kod žena izaziva osećaj sreće,više nego čokolada ili parfem. Visoka potpetica se u našoj kulturi smatra vrlo erotičnom, no nije uvek bilo tako. Rođena je u 17. veku kada su je nosili muškarci i žene. U pedesetim godinama dvadesetog veka potpetica je ženski zaštitni znak i simbol nežnosti .. To se pak promenilo vrlo brzo pa je hod na visokoj peti prerastao u znak samopouzdanja i seksepila.
U mom slučaju, ormar s cipelama je poput malog muzeja ... Retko i teško se neki eksponat baci...
Zato što sam ja izgleda 'tipična žena' i mnooogo volim cipele:)
A ko će razumeti žene i njihovu ljubav prema obući, nego žena..
Zato prednost dajem kreatorima - ženama...
Zato prednost dajem kreatorima - ženama...
Na svu sreću, postoji jedna žena koja pravi veoma kvalitetnu, lepu, udobnu obuću, i ono što je veoma važno
sve je
MADE IN SERBIA
sve je
MADE IN SERBIA
Danijela Biškup
Dizajnerka obuce LILU, deo kreatorskog tima i jedna od vlasnica butika IDENTITY u Beogradu, Danijela Biškup,
o svojoj obući kaže: ''LiLu?
To je jedan divan
film Luka Besona, »Peti element«.
Lilu je uloga Mile Jovović. Upravo takva jedna žena, lepa, moderna, moćna, pametna, emotivna , zgodna...
jeste žena koja bi trebalo da nosi moju obuću..
Lilu je uloga Mile Jovović. Upravo takva jedna žena, lepa, moderna, moćna, pametna, emotivna , zgodna...
jeste žena koja bi trebalo da nosi moju obuću..
INSPIRACIJA?
Moja
omiljena modna epoha je barok, ako pričamo o dalekoj prošlosti, mada
najviše volim 20. vek, i to sedamdesete godine. Inspiracija su mi prošla
vremena, jer baviti se modom možete samo na dva načina: ili biti
inovator ili početi od nečega što je već urađeno i tome dodati svoj
lični pečat. Ja sam odabrala ovaj drugi pravac.
SUPER ŽENE...
Od
početka bavljenja dizajniranjem obuće shvatila sam da je ona modni
detalj, tako da LiLu obuću možete kombinovati sa raznim stilovima. Sve
zavisi od stajlinga. Zadovoljstvo mi da žene koje nose moje modele imaju
od 15 do 75 godina. Poznate ličnosti su dobri promoteri, ali se to od njih i očekuje.
Međutim, moja firma živi od „običnih“ žena.
One su najbolji kupci''.
izvor-aplauz.net
One su najbolji kupci''.
izvor-aplauz.net
hit
LILU Fashion Shoes se prodaje u okviru firme IDENTITY PLUS d.o.o.
sedište: ul.Cara Uroša 31, Beograd
kontakt tel: +381 11 2638 066
prodajno mesto:
IDENTITY shop, Eurocentar, ul.Makedonska br.30, Beograd,/ prvi lokal u ulazu-desno
Na shoeRA.com možete pročitati dobar tekst o LILU
photo:LILU fb stranica
Krasne su ove LILU cipele. I ja sam cipeloljubac, nekad sam kupovala svaku cipelu koja mi se dopadne, sad, ipak, uzimam samo ono što mi treba.
ОдговориИзбришиvaljda cu se i ja jednom opametiti:))
ИзбришиDOpada mi se ovaj post.Lepo je sto mozemo kupiti nesto sto nije MADE IN CHINA i sto je kvalitet.
ОдговориИзбришиI like your blog. I'm following you.
ОдговориИзбришиCheck out my blog & follow me if you like it.
http://llnatasha.blogspot.com/
Wow, zelim sve crne i crvene primjerke *__*
ОдговориИзбришиHappy that you like my shoe blog! Thanks for the link!
ОдговориИзбришиLove
xxx