четвртак, 9. август 2012.

Vladimir Muhin i citati o slikarstvu...


Povremeno bih na blogu postavila po koju sliku
 ovog divnog umetnika 
da bih upotpunila neku svoju ili prepisanu priču,
zato je red da napišem i post o tvorcu ovih divnih slika





Vladimir Muhin-
pripada generaciji mladih ruskih umetnika koji su se izdvojili iz mase. Već sa 25 godina otvorila su mu se vrata prestižnih moskovskih galerija i salona i zaslužio je da kolekcionari pričaju o njemu sa poštovanjem.

Rođen je 1971. godine u gradu Karaganda, u Kazahstanu, gde je odrastao i završio osnovnu i srednju školu. Još kao dete, pokazivao je veliki interes za slikanje i crtanje, a sa 17 godina je već radio u sopstvenom ateljeu.
Upisuje višu umetničku školu.
1986. se seli u Rusiju, u grad Penza i upisuje Penza - školu likovne umetnosti. Za vreme studija, Muhin je imao nekoliko samostalnih izložbi u Penzi i Moskvi, kada su njegov rad zapazili cenjeni moskovski profesori i odmah je dobio poziv za Moskvu tačnije za Akademiju lepih umetnosti.
1993. godine nakon dvogodišnjeg odsluženja vojnog roka u Ruskoj armiji, Vladimir je upisao Akedemiju lepih umetnosti u Moskvi. Tamo je učio od vrhunskih ruskih umetnika i profesora.
''Bilo je to najbolje vreme u mom životu, gde sam postao umetnik, i dobio priznanje kao majstor portreta, impresionizma i realizma''


1994-1995. njegov rad je postao veoma zapažen i sve češće je pozivan u Evropu i šire.

Njegov umetnički odraz je pod evidentnim uticajem poznatih ruskih umetnika I.Repina, K.Korovina, I.Serova i kasnije pod uticajem zapadno-evropskih umetnika Velaskeza, Tissoa i Van-Dejka.






"Slika živi svojim životom." 
 Jackson Pollock






"Slikarstvo je čovekov pokušaj da reši život.
 Ima onoliko rešenja koliko ima ljudi." 
George Tooker






"Slikarstvo je samo drugi način da vodite dnevnik." 
  Picasso





"Slikanje je kao priča za oči, a govor je kao slikanje za uši." 
Joseph Joubert






"Slikarstvo je tišina uma, muzika oka." 
  Orhan Pamuk - Zovem se Crveno







"Slika je rascvetavanje priče bojama." ~
  Orhan Pamuk - Zovem se Crveno







"Slikar radi najbolje  stvari tek kad nema pojma što radi."
 Degas






"Jedan dobar slikar ne zadržava se na tome da svojim čudima zauzme mesto u našem umu, nego na kraju menja i panoramu našeg sećanja." 
Orhan Pamuk - Zovem se Crveno







"Slika je oživljavanje onoga što um vidi, radi radosti oka ..." 
~ Orhan Pamuk - Zovem se Crveno







"Slikarstvo je zanat slepca, koji ne slika ono što vidi nego ono što oseća, 
ono što sam sebi kaže o onome što je video." 
 Picasso






"Prvo sam video planine na slici, a onda sam video sliku u planinama."
 kineska poslovica







''Slikarstvo je jače od mene. 
Ono me tera da radim što god poželi."
  Picasso


7 коментара:

  1. Čini mi se nemoguće da je ovo stvorila ruka, kao da je motiv iz stvarnosti "zalijepljen" na platno, pa još malo uljepšan, zaista divno!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne slike, mnoštvo detalja i gracioznost svakog poteza. Zaista sam oduševljena, čini mi se svaki put kad gledam uočim nešto novo. Naročito slike Raskošnih dama su mi fascinantne.

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo sto znam nesto o Vladimiru cije slike volis i koje su blago receno- predivne!! Narocito mi se dopada treca, nju bih rado okacila u svom stanu!:) I jako lepi citati!!!
    Uzivaj u vikendu Tince!! ljubac

    ОдговориИзбриши
  4. Ali stvarno nista lepse nema nego videti slike umetnika uzivo i uzivati u svakoj boji, prorodi, a najvise me tera na razmisljane izraz lica kako neko nacrta i tacno mogu da se zamislim sta je slikar hteo da kaze.

    Ja sam neki dan bila u Kievu u Ukrainskoj nacionalnoj galeriji i tako sam uzivala, sigurno vise od dva sata.Ali slikanja nema, tako da nemam ni jednu sliku od dela koji su mi se najvise svideli~~(((

    Hvala ti na divnim komentatima sve ovo vreme!!

    ОдговориИзбриши
  5. I kao slikar i kao umetnik sam zadivljen ovim lepim i raskosnim slikama...

    ОдговориИзбриши