уторак, 20. децембар 2011.

Mihano Bre Momosa...




 Novogodišnja noć - odmah zamišljam neke slojevite, penaste materijale na sebi, možda neku romantičnu čipku, ili lepršavu suknju, šljokice, vino i poljupce..
Mnogo poljubaca...





Za poljupce verujem da već znate kako ćete, i koga ćete ljubiti u novogodišnjoj noći, a ukoliko imate sličnu fantaziju o nošenju penaste, lepršave suknje, onda moram da vas uputim na pravu adresu -
Mihano Momosa Room, Stevana Musića 15, Novi Sad.

Mihano Momosa je novi modni brend iza koga stoji  dizajner Mihailo Anušić. Mihailo je svoje talente usavršavao radeći kao stilista, a zatim je hrabro istupio  na modnu scenu,  prikazavši   svoju prvu reviju na 30. Fashion Week-u pod nazivom Olivera. Ambicija mladog dizajnera jeste da Mihano Momosa postane prepoznatljiv simbol unikatnih haljina satkanih od najfinijih materijala besprekorne izrade. Ovaj tek rođeni brend sada i ubuduće biće inspirisan ljubavlju, jer ovaj mladi dizajner tvrdi da je to jedini resurs koji ga pokreće... 




detaljnije na fb stranici , odakle su preuzete fotografije

11 коментара:

  1. Kako izgleda opet sam propustila nekoliko postova :-(
    Sljokice i vino upotpunjuju jedni druge...sto vise to BOLJE!

    ОдговориИзбриши
  2. Srpski Elie Saab...

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Nice articles. I'm just blogwalking and very happy to stop here. And also give you some comment and following your blog here.

    Dont forget to give us some your comment into my blog and following me back too.

    ОдговориИзбриши
  4. stvarno su predivne haljine....'penaste' kako ti kazes :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, ove haljine su savrsene...volim sve to sto je cipka, krzno, nabori, domaca radinost, sve sto mi nekako izgleda damski ne znam :) Hvala ti na lepom komentaru, vrlo mi znaci. Jeste imala sam buran period i blog sam potpuno zaboravila, ali u medjuvremenu uvek nesto fotkala, tako cu izvrsiti reorganizaciju bloga, koja ce mi biti laksa za pisanje, a i vama za citanje. Veliki pozdrav, uzivam citajuci tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  6. Dok sam gledala reviju na FW sam se jezila sve vreme, cisto savrstenstvo:)

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam njegove haljine, sve do jedne! Savrsene su <3

    ОдговориИзбриши