понедељак, 23. април 2012.

Rođendanski GIVEAWAY....


Dragi moji, povodom prvog rođendana, dragog mi bloga,
 koji je bio nedavno, ali sam tada bila opravdano odsutna :),
povodom toga da je broj poseta prešao 50 000,
povodom toga   što je danas Svetski dan knjige koji je UNESCO ustanovio 1995.

stiže poklon knjiga
Uostalom, za poklone nikad nije kasno, zar ne?
 Svaki je dan dobar dan...







Uslov za ovu nagradu jeste da ste pratilac bloga Tina thinks..
Nije važno kako me pratite, prego Bloglovina ili GFC-a, ili samo navratite kao 'anonimusi',
najvažnije da stvarno pratite
i da tačno odgovorite na neka pitanja:
(a tačno će odgovoriti samo oni koji su redovno čitali :))))))))))))





 1. Koje su teme bloga  Tina thinks..

2. O kom gradu sam najviše pisala na blogu, mislim i na pominjanje u raznim kontekstima, ne samo na naslove?



3. Kako se zove poznati španski pisac o čijim knjigama sam najčešće pisala prethodne godine?


Nagrada je upravo njegova knjiga

Verujem da su pitanja lagana  ~~~

Srećno!!!

Požurite sa odgovorima,
knjiga je nestrpljiva da krene na put :)





Ljubi vas Tina

6 коментара:

  1. great blog! i'm new follower - follow me back if u want to ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Eh, pa da krenemo redom, blog je raznovrstan i bogat, ali ćemo izdvojiti knjige, putovanja, slavne ličnosti i tvoje priče.
    Prelijepi Istanbul je zauzeo počasno mjesto među gradovima, a Španac Carlos Ruiz Zafon ti se, očito, jako dopada, možda zato što tako divno piše o svojoj Barseloni. :)
    Sviđa mi se ova leptirasta knjiga na kraju posta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravoooo:)))Draga Fikreta,
      sa velikim zadovoljstvom proglašavam te pobednicom ovog takmičenja (bez konkurencije),
      sa MAKSIMALNIM ocenama iz Tinine blogografije ,
      uskoro na tvoju adresu stiže Gospođica ''Marina'' od najdražeg mi španskog K.R.Safona ,
      a kad je budeš čitala na onoj tvojoj relax-terasi gde cveće odavno cveta ,sleteće jedan šareni leptir i onda će i ova knjiga postati leptirasta,(kao ova iznad što ti se dopala(..
      i ti ćeš se onda nasmejati...
      i ja ću se onda nasmejati..
      i obe ćemo biti vesele i nasmejane..ljubbb

      Избриши
  3. Hvala, hvala, hvala..Tu i nemam i još je nisam čitala, baš se radujem. Pusa!

    ОдговориИзбриши
  4. E ne mogu da verujem da mi je ovo promaklo..buaaa..smrc...

    ОдговориИзбриши